En livfull dag!






Igår följde jag med Felicia hem vid tio över elva (vi hade en inställd lektion och fick sluta lite tidigare också). Vi red en långrunda, vilket var superkul eftersom jag inte har ridit på ett år (på dagen ett år faktiskt, haha skumt!). Man känner verkligen en sån frihetskänsla när man rider. Och jag fick rida den söta islandshästen till vänster.

Efter en kall men skön ridtur (hahahaaa!) så gick vi in och värmde oss med lussekatter och te innan det var dags att fixa sig till julfesten i skolan. Det var roligare förra året faktiskt, men jag tog en herrans massa bilder som förmodligen kommer upp imorgon. Har en hel del som måste rensas (480 bilder tror jag det blev, hehe).

Men nu ska jag ut i det blåsiga vintervädret och åka till gymnastiken. Sista träningen inför jullovet, vilket både är skönt men tråkigt. Ska i för sig träna en hel del på lovet inför tävlingen som är den 24e. Jaja, nog om detaljer, nu ska jag gå!

Och idag är jag extra glad; jullov imorgon och de två senaste proven vi har gjort, engelska och matte fick jag mvg i. Sjukt gött!

Puss!

Neah

Vilka söta hästar :)

Goood Jul på dig också!

Önskat dig något speciellt i jul?



Har också en fotoblogg, vi kan ju alltid följa varandra med bloglovin? :]

2009-12-18 | 14:54:07
http://linnealjungberg.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer