Do you catch a breath when I look at you?


Aaaaaasmatt bild och helkonstig, men den får duga, är inte på "min" dator just nu..


Hallåhallå!

Dålig uppdatering ifrån min sida, men det är stressigt just nu, speciellt när konfirmationen börjar närma sig. - Redan söndag faktiskt, och jag ska ju spela tvärflöjt och vi ska även spela upp ett drama och lite annat, så jag lär behöva träna en stund nu! Har varit med min Dante på eftermiddagen en stund, riktigt mysigt! Ska nog till Julia en stund nu innan jag ska ta och lägga mig tidigare idag... Så ha det toppen och så ska jag försöka skriva imorgon. Puss! Och PS, ska göra en ny header i helgen, så förvänta er en ny blogg på måndag förhoppningsvis!
YATZYSYSTRAR [FOTO-MODE-VARDAG]

Häftig bild!

Kram, <3

2009-08-28 | 22:29:17
http://yatzysystrar.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer