Underbart!

En superdupertoppen dag! Själva konfirmationen gick jättebra, men var dock väldigt nervös när det kom till spelandet... Men det gick hyfsat också. Blev uppvaktad (om man säger så) av ja, många av min underbara släkt och även Julia samt Dante som gav mig superfina blommor! Nu har jag inte ens hälften kvar av sparningen till min kamera, och få förstår ni att jag fick en del när jag ska spara till min NIKON D90, och jag har ett löfte om att köpa den till nyår. Så jag döööör av längtan! Ja, bilder kommer när jag har lagt in dem, och även på mina finfina smycken jag fick. Tacktack alla.


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer