Om praon, lördagen och om en tråkig söndag.

Hej!

Nu har jag inte skrivit på några dagar, men jag har varken haft mycket att skriva eller mycket tid att göra det. MNen nu kommer en uppdatering.

Sista dagen på praon, vill säga i fredags var en ganska dryg dag faktiskt. Vi fick inte gå ut och fota denna dagen, utan rektorn, Fredrik bad oss vara med på arkitektur hela dagen. Det är verkligen ingenting jag är intresserad av, men jag tänkte att man kunde väl give it a try. Men nej, vi fick rita hus och det var nog alldeles för krångligt för mig. Haha. Jag förstår inte hur man kan göra hus som ser "riktiga" ut i det programet och allt sånt. Nej, media/journalistik är något för mig i såfall. Men det var faktiskt toppenbra att få vara där en vecka och se hur det fungerar på ett gymnasium. Funderar faktiskt på att börja där eftersom det finns en journalist linje, eller inriktning på media tror jag att det var ochdär får man både fota och skriva, vilket man inte får på så många andra mediautbildningar. Så det är toppen. - Eftersom jag vill både bli fotograf och journalist. Ja, vi får se vad som händer. Det är ju faktiskt nästan ett år tills jag ska välja gymnasieval. Eller ja... Bara ett år. Oj herregud! Vda tiden går fort egentligen...

Igår så var jag med Julia på dagen. Hade inte sett henne på en vecka så det var väldigt kul att få träffa henne igen. Vi flummade väl som vanligt, spelade badminton och solade. Och faktiskt, så har jag fått bättre pigment efter att jag har börjat sola igen. - Det är ju toppen det med. Senare, vid sju eller nåt kom Dilan till oss och sen kom Fialia också. Och eftersom mamma och pappa är borta nu i helgen, så behövde man ju inte oroa sig för dem. - Inte för att de brukar störa eller så, men ah, ni fattar. Haha! Men vi spelade kubb, och det blev oavgjort för vi orkade inte spela mer. Sen gick vi in och kollade på "Final Destination 3". Vi hade inte den vanliga verisonen så vi fick svara på frågor typ var 20:e minut, men eftersom Dilan hade sett den tusen gånger sa han, så var det han som fick svara på frågorna. Och när jag var säker på en fråga, så sa jag "map, map, map!" Men var det rätt? Nej, så vi kom tillbaka till menyn och fick börja om hela skiten. Jag är hopplös ibland. Haha.

Men de gick hem vid tolv, allihopa och det var ju en otrolig röra i mitt rum efter att tre galningar hade varit där inne, så vem fick inte städa upp vdi halv ett? Jo, jag. Haha. Sen la jag mig i sängen med godis och en film. Somnade väl runt två. Det var en riktigt kul kväll detdär!

Idag vet jag inte riktigt vad som händer. Antar att jag ska slappa och kanske sola med Julia. Alltid nåär jag har frågat om hon vill hänga med så säger hon"Men Jennifer, det finns sol ute, jag orkar inte och jag har inga pengar". Men igår när hon såg att jag hade fått lite färg, så sa hon "Jennifer, säg till när du ska sola nästa gång. Shit, du har fått färg". Haha, så hon ändrade sig nog lite där. Men somsagt, får se vad som händer. Blev väldigt sugen på en kópp te och "Mysteriet på Greveholm" nu. Det är nog min favorit och jag tröttnar aldrig. Åh, älskar den filmen! Ska nog ta och göra en ny header till min blogg med, denna är väldigt tråkig. Så ja, lite har jag ändå att göra. Ska bli skönt med skola imorgon också faktiskt. Appropå ingenting. Men jag saknar alla så fruktansvärt mycket och jag vill tillbaka till de vanliga rutinerna. Så det ska bli skönt faktiskt.

Nemen nu ska jag gå. 
Pusspuss!
 


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer