Nu är det nästan helt tomt!

Hej bloggen!

Nu har jag inte kunnat skriva på ungefär tre dagar, men jag har faktiskt en riktigt bra ursäkt; vi har inte haft något internet. Vi har ju faktiskt rivit och då fick vi ju ta upp datorn, och pappa fixade internet igårkväll, då inte jag var hemma (sov hos Linda) så det har inte blivit så mycket bloggade. plus att jag har hjälpt till väldigt mycket här hemma och så.

i lördags i alla fall så började vi, jag trodde inte vi skulle göra så mycket som vi verkligen gjorde, men vi tog bort alla möbler som var kvar, rev upp golv, tog bort klinkers, (eller vad det heter) och rev väggen mellan vardagsrummet och köket. Det roliga är att det ser mycketmycket mindre ut nu. Ska det inte se större ut när man har tagit bort alla möbler? ja, det var lite lustigt. Men i alla fall, det blev väldigt tomt! Ni får se bilder sen.

På påskaftonskvällen var jag med Jujja hos hennes mamma, med min mamma också då. Vi hade trevligt fast vi gjorde inte så mycket, vilket var tråkigt. Men jag och Julia har ju alltid kul, right? Ja, vi åt god mat och allt sånt. Gick väl hem vid ett, halv två.

Igår så hjälpte jag nästan bara till här hemma. Pluggade endel med på första världskriget. Hur kul får det vara på en skala!? Nej, inte kul alls. Sen kom farmor ett slag och gav oss påskägg. Både godis och pengar. tack för det, farmor! Kan äntligen köpa lite mer. Men jag har räknat ut att allt jag vill köpa, eller som jag SK köpa under dehär två månaderna som kommer kostar nästan 3000 kr. Men jag får se, jag måste ju köpa det. Fritidskortet går ju ut nu med, tusan! Bara det kostar ju nästan 1000 spänn. Varför är allt så dyrt?

Ja, senare i alla fall var jag med Linda. Vi kollade på film och hade allmänt roligt. Och hon kallar sig själv tråkig!? Haha, hon är ju skitkul! Synd att vi inte umgås mer eftersom vi är så gott som grannar, men det lär väl bli mer och mer nu på sommaren och så. Hoppas jag i alla fall! Vi hade ju så otroligt kul när vi var mindre. Åh gud vilka minnen! Bara skrattar när jag tänker efter. Haha!

Idag hade jag bara tänkt plugga och sedan, snart gå på konfirmationssak. Vi ska visa upp något drama i kyrkan. Jag är Maria när Jesus visar sig för några. Ah, vettitusan vad det är jag ska säga, för jag glömde pappret i torsdags. Smidigt, jag vet... Menmen, vi får väl se. Ska väl säkert träna en gång till idag. - I hope!

Nej, nu har jag inget mer roligt att skriva. Kanske skriver sen, vem vet. Hoppas ni har haft en bra påsk! :)


Före.


Efter. jag tycker detta är snyggare :D








Haha, jag och Julia hade i alla fall kul när vi ritade på väggarna i fredags. "RIV INTE DENNA VÄGG" Hahah. Vi ritade av oss själva också. - Vilket inte gick så bra.


Pappa och Rasmus igår.


Hahaha, fint kök vi har ute.Det känns som att vi bor i en husvagn av något slag. Menmen, detta är väl det bästa sättet att fixa det på sålänge.
erika

oj!

2009-04-13 | 16:27:43
http://ecarlen.blogspot.com

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer