Bilden har inget att göra med texten.


Just det! Jag har ju färgat, slingat och klippt håret också! Ni får se bild på det imorgon eller nåt. Detta var väl i tisdags. Men ja, när jag hade färgat det i onsdags, så blev det grått, vilket var hemskt. Men jag fick leva med det till i fredags då jag slingade det ljust och sen klippte det. Eller mamma gjorde det, och det blev bra. Nu är det lite gult, men det går nog bort. Ämtligen borta med utväxten! (Inte för att man ser något på bilden och den hade ingenting med detta att göra, men ändå, haha!)

When it was good - Flipsyde. En riktigt bra låt! :'D
ff

oj, jag visste inte att du har en sån tröja, jag har köpt en lika dan.

2009-04-26 | 23:10:11
http://[email protected]
Saga

Lägg en kommentar! =)

Pussgo.webblogg.se

2009-05-10 | 10:26:57
http://pussgo.webblogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer