Beslutsångest - det finns så mycket man vill ha!

Hallå!

Dagen har gått väldigt fort faktiskt. Men den har ändå varit lugn och ja, som vanligt med andra ord. Solen skiner ute och jag sitter inne vid datorn, får nästan lite dåligt samvete, haha! Men snart ska jag ut och gå... Till bussen eftersom jag ska till gymnastiken. Men man kommer ju ut lite i alla fall. Alltid något. Nu har jag och Mikaela fått reda på tiderna och sånt när vi ska praoa. 9-4 eller nåt sånt blir det nog, men jag tror det blir mycket rast om vi bara ska vara med en lärare på samma ställe, och man har ju inte praktik hela tiden, men jag vet inte. Hoppas det blir kul i alla fall! På måndag då vi är lediga ska vi ta en sväng till stan och kolla lite. Jag ska köpa bikini, (jag har haft min i nästan två år!) skor, (gladiatorsandaler eller Converse.) och strumpbyxor. Ja, det är alltid bra att ha! Men ja, har tittat runt lite och det finns två par jag gillar. Alltså skor då om man tar bort Conversen, som jag kanske köper nästa eller nästnästa månad i stället. Och de ena kommer ifrån Eurosko, och de andra ifrån Dinsko. De ifrån Eurosko är mycket snyggare i verkligheten än på bild och jag köpa i beige isåfall. Sen finns det andra paret har jag inte sett i verkligheten, men antar att de är snyggare där också, men jag får se. Jag lägger ut en bild sen!

Nej, nu måste jag kila, Rasmus kommer med glass snart med, mums!
/J



Bikinin har jag bestämt mig att köpa, och ja, ni ser ju skorna och tröjan VILL jag ha, 99 spänn är ju inte så farligt så!

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer