Att shoppa på en måndag.

Idag var jag och Mikaela i stan. Det kändes ganska dumt att åka in på en måndag, kändes nästan som skolk. Men det var det ju verkligen inte! Det kändes ännu dummare att kunna sova till tio och bara ligga där och verkligen sova ut för en gångs skull. Åh, det var riktigt skönt!

Vi åkte in vid halv tolv och åkte hem vid fyra, då vi verkligen fick springa till bussen, som var nästan helt full. Jag hatar bussar där man knappt kan sitta någonstans. Haha. Jag hittade i alla fall allt jag ville ha (förutom stativet jag aldrig köpte). Skor, t-shirten jag la ut höromdagen, en annan tröja som var röd-vit randig som jag velat ha ett tag och sen en bikini i rött och vitt. Jag har aldrig gillat rött innan, och plötsligt köper jag både tröja och bikini i samma mönster och färger. Haha. Mikaela hittade väl massor med saker hon med!

Imorgon är det prao, vilket ska bli väldigt roligt, men ändå lite pinsamt eftersom det är gymnasieelever och mest killar. Inte för att jag har något att oroa mig för, men ändå. Ush! Vi f¨år väl se om jag och mikaela - som verkligen är bra på saker tillsammans ens hittar vart det är vi ska. Men det ska nog gå bra. Hoppas jag. Haha!



Underbara blommor!


Underbara Mikaela!

mickis

hahah inte lite påsar under ögona!

men tack för dagen :D<3

2009-04-21 | 13:41:11
Anonym

den bilden på mikaela, så himla söt!!!

2009-04-24 | 21:54:41

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer