Trött & tråkig

Är helt slut! Först idrott i skolan med ja, eget ansvar iförsig, men då hoppde vi trampett. HJag med dålig kondition var ganska trött sen även om jag bara tränade lite på sträckvolter vilket inte gick så bra ^^ Sen åkte jag in till stan med min tremiljonerkilosväska. Jag som är så klantig missade första Tullen bussen.. och andra med fast jag satt där och väntade. Sen såg jag inte att den kom, men tredje, då bannimej (y) ;) Ja, så hade jag gymnastik i en och en halv timma, och är totalt slut i mina ben. Visst, det var inte så ansträngande mer än slutet, men det är bara bra med lite träning :)

Vet faktiskt inte vad jag ska göra i helgen. Får väl göra hemkunskapen, fysiken, träna inför matteprovet och ja, lite annat.. Ska nog på gudstjänst på söndag med, vilket gör det hela så mycketmycket roligare :'D Nej, men om någon social liten nisse vill göra något så skulle det göra helgen way much better :D Fast jag tror inte någon vill vara med mig, men ändå ^^

Jaja, nu ska jag gå och se "P.S, i love you". Vissa säger den är bra så :) Hoppas ni får det roligare än mig! (:

Pusspuss på er!
/Jennifer




Miss it! <3


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer