Jennifer

SKULLE DU HELST
1. Pierca tungan eller läppen? Tungan
2. Vara seriös eller oseriös? Beror på i vilket sammanhang.
3. Dricka grön eller röd mjölk? Vill ju inte vara onyttig så, grön ;)
4. Brinna upp eller drunkna? Drunkna.
5. Umgås med dina föräldrar eller vänner? Mina underara vänner och min underbara familj :D


SVARA ÄRLIGT
1. Tycker du om någon nu? Ja, det gör jag.
2. Har du skolkat? Aldrig.
3. Varmt eller kallt? Varmt :D
4. Soligt eller regn? Soligt!
5. Fanta eller cola? Beror på, men cola tror jag.
6. Är du nyttig av dig? Ibland ^^ Men för det mesta. xD


OM DIG
1. Vad heter du? Jennifer Kivinen
2. Syskon? En lillebror
3. Vart bor du? Hillared :(
4. Hur många barn vill du ha? 2 tror jag.
5. Vill du gifta dig? Tror det :)
6. Favoritårstid? Sommar, vår och höst för då får man såna underbara höst & vårkänslor :D
7. Humör just nu? Både ledsen och glad. Ledsen på mig själv, men glad.
8. Sugen på just nu? Att vara med dig!


HAR DU DE SENASTE 24 TIMMARNA
1. Pussat någon? Nja.
2. Sjungit? Ja, det tror jag xD
3. Blivit kramad? Ja.
4. Känt dig fånig? Haha, det gör jag alltid xD
5. Saknat någon? Yepp!
6. Dansat galet? Nej ;)
7. Klippt håret? Nej
8. Gråtit? Ja.
9. Pluggat? Yepp.


GREJER
1. Har du blivit jagad av polisen någon gång? Nej.
2. Har du en hund? Nej.
3. Sover du helst ensam eller med någon? Med någon (a)
4. Tror du på spöken? Ibland faktiskt.
5. Är du mörkrädd? Jaa.
6. Blev du nöjd med skolfotot? Njae, jag vet inte eftersom jag inte sett det än ;)
7. Är du morgonpigg? Ibland ^^
8. Vad vill du ha just nu? Dig!

    


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer