just some crap...

Har inte så mycket annat för mig så...

Hur mår du idag?
( )Toppen!
( )Helt okej
(x)Blandade känslor
( )Kunde mått bättre
( )Livet suger

Vad har du för hårfärg?
(x)Brunt
(x)Blont
( )Rödtott - mörkröd
( )Svart

Vad har du för ögonfärg?
(x)Gröna
( )Blåa
( )Grönblåa
( )Svarta
( )Bruna

Vad gjorde du igår?
( )Slappade
( )Festade
( )Shoppade
(x)Var med vänner
( )Ingenting

Är du snygg?
( ) AS SNYGG ÄR JAG!
( )Helt okej
(x)Varken snygg eller ful
(x)Nej, jag ser förjävlig ut, typ båda xD
( )Jag vill ta livet av mig

Vem saknar du just nu?
( )Min familj
(x)Min pojkvän/flickvän, ATT HA en pojkvän tror jag snarare^^
( )Min ex pojkvän/flickvän
( )Mina bästa vänner
(x)vänner
( )Allt och alla
( )Ingen speciell

Roligaste ämnet i skolan av dessa just nu?
( )Matte
( )Engelska
(x)Svenska
( )Språk
( )Bild
( )Håltimma
(x)Idrott
( )Inget
( ) vilken skola....?



Vad ska du göra imorgon?
( )Umgås med vänner, om ¨ågon vill så ^^
(x)Va hemma och tog det lugnt
( )Nörda framför datorn
( )Vara med pojkvän/flickvännen
( )Festa som aldrig förr

Vad blir det för klädstil idag?
(x)Jeans och tröja, först var det jeans och tröja, men sen kjol och tröja typ ^^
( )Klänning
( )Naken
( )Shorts och t-shirt
( )Partyklädsel
( )Pyjamas
( )Stor stil
( )Mjukis kläder

Hur många kontakter har du på mobilen?
( )Under 50
(x)Mellan 100-150
( )Mellan 150-200
( )Över 200

Leta på den 9:onde kontakten på din msn som är online
och beskriv den med ett av dessa ord.
- Annkristin Andersson
( )Bäst
(xxx)Snygg
( )Ful
(xxx)Snäll
( )Ja du...
( )Dryg
( ) Är inte inne på msn


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer