Vem vet vad som finns i en bil... Kanske kräftspa?

Denna dagen... Ja, vad ska man säga? Den gick väl inte direkt "the way I wanted". Egentligen en ganska rolig historia, och lustig när man väl tänker på det. Men en väääädligt pinsam och ja, rent av ÄCKLIG historia också! När jag och Julia skulle gå till bussen så fick vi skjuts av Kalle och Dennis mamma, Kajsa och Kalle&Dennis såklart som också skulle ner till bussen. Kajsa tog bort någonting ifrån baksätet så vi kunde sitta där, och det var ju bra eller så.. Men sen så kände jag att det var någonting blött där jag satt, även där grejerna hade varit. Jag trodde det bara var vatten först eftersom det regnade lite ute och man blev lite blöt. Ganska logiskt.

Sen när vi satt i bussen och hade åkt, ja, nästan till Svenljunga kände jag att jag fortfarande var blöt. Jag tänke att det inte kunde varit vatten så jag luktade på det eftersom det hade kommit på både mitt linne och mina byxor. Då luktade det inte så fräscht, så jag frågade Julia ifall hon visste vad det var. Hon sa att hon trodde  det var kräftspa och Isabelle trodde detsamma. Så jag frågade Dennis eftersom han satt framför mig. Han sa att de hade haft dåliga kräftor som de skulle slänga och de gick inte att äta. Så ja, jag hade fått kräftspa på mina jeans och mitt linne...

När vi kom till våra skåp och skulle ta av oss jackorna och sånt, så säger Isabelle och Mikaela att jag har en BRUN FLÄCK PÅ MITT LINNE! Och då ser jag; det var alldeles blött och brunt! Så det var bara till att ta av sig linnet och sätta på sig min kofta, knäppa den helt och sätta på sig jackan resten av dagen. Det var lite underligt att ingen lärare sa till mig att ta av mig jackan. Men tur det.. xD Jaja, det fixade ju sig. Bara att typ alla kallade mig för Kräftan resten av dagen ^^

Var med Emma sen. Vi gjorde våra läxor. Har ju SO priv imorgon. Kartan på Asien och det är ju nästan bara King-Kong, jing, jang, tjing, tjong. Ja, men det ska väl gå vägen ändå :) Lite retligt att jag fick G++ på mitt fysik prov. Det är väl lite tråkigt, men jag kunde ju det och det var en uppgift som jag kunde, men hade suddat ut bara för jag inte trodde det var rätt. Eller det var deti nte heller, men ja, om jag hade haft kvar resten av min uträkning skulle jag fått VG. Jag gick då alltså bara G på just den uppgiften :(  Jaja, kan väl skylla på att fysik och detdär med NO inte är min bästa sida...

Ja, som sagt. Vi köpte lite godis med, och sen kollade vi på One tree hill. Faktiskt väldigt bra :) Stack hem vid halv sex. Ganska skönt att komma hem i tid för en gångs skull. :) Ja, eftermiddagen med Emma gjorde så att inte hela min dag blev förstörd iallafall. Jättetrevligt! <3

Ja, äntligen ska Robin sjunga idag! Ska bli sjukt kul att få höra honom. (: Han ska visst sjunga "Bridge over troubled water". :D Ja, får väl se vad som händer :)

Ska gå och kolla på Idol nu då som sagt och dricka te!!!!

Pusspåer!
/Jennifer


ALDRIG IGEN! xD


Jag och Emma i somras. (:

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer