Kola är mättande!

Hallå!

Dagen gick segt som vanligt och efter skolan var jag med Julia. Vi båda var sjukt sugna på kola, eller ja, nivet såndär godis, så vi gjorde det. Man tror man orkar så himla mycket, men ush vad man blir mätt. xD Ja, vi gjorde endel men nu tänker jag inte äta den på flera år :O Gjorde typ ingenting mer och nu sitter jag här. Har allmänt tråkigt eftersom Julia skulle på fotbollsträning. Ska nog hjälpa mamma baka bröd. Hon fick insperation ifrån igår, så nu bakar hon för första gången på flera år självmant :O Haha, hoppas det håller i sig (y) :D

Nu känner jag mig sådär tom igen.. Jag vet inte vad det är med mig men jag hoppas det går över. Vill bara sova bort hela livet eller nåt.

Jaja, nu håller hon på för fullt!

Vi ses! Puss på er sunshines! :D
/Jennifer





Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer