Hela dagen med Gud!

Hej!

Har spenderat nästan hela min dag med Gud. ;) Från klockan tio till tre! Jag förstår inte hur jag orkade. Visst, tiden gick mycket fortare än vad jag trodde att den skulle gå, och vi hade ju inte så tråkigt, förutom gudstjänsten bara. Vi gjorde lite lekar och sen skrev vi lite. Fick även våra biblar och allt sånt. Ändå en ganska tevlig söndag :)

Har väl typ inte gjort någonting mer idag. Gjort SO-läxan och tränat till SO-provet vi har på onsdag. Det är på Asien kartan. Aja...Får väl se hur det går.

Kort inlägg, men vad ska jag mer skriva om? ;) Haha, jaja! Hare gött!
/Jennifer




Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer