AMEN!

Gudstjänst idag då. Väldigt kul! Eller inte, visst man ska gå på tjugo gudstjänster, men man lär ju sig ingenting? Vad är meningen då liksom? Jaja, det var dop också så det blev väl lite längre än vanligt, men det var en... ovanlig sak att göra. Oftast när man är i kyrkan brukar man ju ha skolavslutning eller nåt sånt, och jag tror inte jag varit så många gånger i kyrkan förutom det och lite annat ;) Efter kyrkan cyklade jag och Mikaela runt för att ta lite kort. Hoppades på att de gula och oranga nyanserna på löven hade börjat titta fram, men nej, det var faktiskt inte så mycket sånt ute än. Så vi fick nöja oss med de andra löven. Ja, det blev väl ganska bra i slutändan ändå :)

Sen är det ju alla läxor och alla prov vi ska ha i veckan med. Iförsig, vissa läxor är väl lättare än andra, men ändå ^^ Sen har vi orienteringsdag imorgon och jag kommer gå vilse! Det kan jag försäkra er! Åh, herregud! Jaja, vi får väl se hur det går. :O Aja, får väl se hur det går med alla proven också... Vill säga om jag hittar tillbaka efter orienteringen ^^

/Jennifer










Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer