TRÅKIGA JAG

Tråkigt väder, tråkig dag, tråkiga Jennifer. Ingen aning om vad jag ska göra idag heller. Jag känner mig som en död människa i ett ensamt mögelhus.. Jaja, får väl se vad jag gör idag. Samma som igår; fysik... Ja, och sen måste jag läsa slut en bok med. Och jag vill se på Mysteriet på Greveholm. Det är bäst! :D

Var på innebandyn igår med. Det var kul, för Julia och Bella var där med :D Eller ja, med Erik såklart. ^^ Jag tyckte det var askul! Det blev 4-3 till Svenljunga. Och jah fattar inte, för domaren, han gjorde så Svenljunga fick en straff, när det var ungefär femtom sekunder kvar. DE SKULLE JU FÖRFASEN INTE ENS HA EN STRAFF!!!!? Jaja, han är ju ifrån Svenljunga, så...

Nu harj ag fått lämna in min mobil med. Innan stängde den av sig ungefär 2-3 gånger per dag, och så stod det "sim inaktivt". Nu, tex igår stängde den av sig 8 gånger! Så pappa protesterade med att lämna in den. Eller så sa han att det ska ju gå på försäkringen, så jag kanske får en helt ny redan idag. :) Hoppas det, för nu får jag ha min pappas gamla mobil, och den är helknäpp. xD Jaja, det är någonting iallafall. ^^


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer