STAN MED ANDREA!

Kom nästan perecis hem ifrån stan :) Trevligt var det! Träffade Andrea vid bussen tjugo i två, för vi åkte med hennes morfar in. Sen gick vi runt i affärer, men det var ganska kallt, så vi satte oss ganska fort på Bakgården. Jag torg världens största kanelbulle och sjulkt gott te. :D Det bästa som finns! Sen stack vi till Andreas som satt på lan på Sven Eriksson gymnasiet. Där var det hur unket som helst etfersom de hade suttit, mer än åttio killar i en liten aula sen i onsdags. Haha! Och vissa hade ju inte duschat eller någonting. Fyfan vad äckligt. xD Sen gick vi runt lite, köpte godis och sen gick vi en stund till lanet igen. Jag fattar verkligen inte hur de kan vara där och spela typ CS och alla andra tråkiga spel. Vissa satt iförsig och spelade Super Mario, men varken jag eller Andrea fattade hur de kunde xD Haha!

Jaja, en trevlig dag iallafall :D <3

Imorgon är det Halloween, och jag ska nästan inte göra någonting :( Ska till hus&villa mässan eller nåt sånt imorgon på dagen och sen på kvällen kommer ju Julias familj. Alla förutom Julia... Jaja, kanske skulle kolla på film med Sofia eller någonting sånt. :D Annars får jag sitta hemma och mögla ^^


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer