DISCO.

Disco igår då. Det var ändå ganska kul. :) Plus att allting gick sjukt fort också. Hörde av någon att vi fick in 3.000 eller nåt. Men jag vet inte m det var gamla pengar eller växel. Men lite fick vi väl ändå in :D Alla i klassen vill ju åka till Danmark. Eller ja, de flesta iallafall. Moa vill väl till någon bondgård eller nåt. Nej, men jag vet inte. Det inns väl det i Danmark också ^^ Jaja, på det lilla discot kom det faktiskt 56 stycken. :O Och på mellanstadiet kom det ungefär bara 20. Haha!

Idag hade jag bara tänkt slappa. Eller ja, det är väl inte det roligaste eftersom man känner sig så lat och sliskig. Men ja, fysik måste jag läsa också. Hur tråkigt det än må vara, så får det faktiskt bli så. Känner för att baka, men orkar inte. Plus att man blir så tjock. Får väl ta och kolla på film och äta godis annars. ^^ Är så godissugen så det är inte sant. Ååååh! Nu kom jag på att jag ska läsa 20 sidor buddism också. -.- Loooove it! Åh, fan!

Jaja, nu orkar jag inte skriva mer.

Ha det gött!
Pöss!
/Jennifer


Moa&Ida hade minsann klätt ut sig. Om jag ska erkänna så blev jag verkligen rädd när jag såg dem först. :O


Fingrarna hade Moa&Ida fiffigt gjort. De är riktigt duktiga :D




Felicia och hennes kusin. Så sjukt söta :)


Jag och Felicia är bäst på att dansa, så det så :D






Finns alltid här, Mathilda! <3


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer