DU ÄR VAD DU ÄTER.

Changed planes! Nej, det blev ingen dag med Greveholm, eller med fysik, eller någonting sånt. Jag åkte till stan med Sabiha, Sofia och Markus :D Sen va vi med Linn en stund med. Satt mest på café Orion och fikade, pratade en hel del med! Men jag köpte inget, måste spara lite pengar nu, speciellt när jag ska köpa väskan nu med. Hoppas den kommer snart :'D

Nu har jag lämnat in min mobil med :( Fick en lånetelefon, en k610i. Jaja, inte den bästa och inte den sämsta så ja, den funkar. Det skulle ta ungefär 2-4 veckor att laga den, men det tar oftast ännu längre tid, så jag får väl se vad som händer..

Nu sitter jag och proppar i mig popcorn och ska snart se på "du är vad du äter" Det är så jävla kul. xD Bra att kolla på någonting iallafall. ;D Haha!


HAHAHAHA, appropå "Du är vad du äter". Hahaha, min humor är bäst xD

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer