STÄÄÄDA!

Igår när jag städade i mina hyllor, tog bort alla tidningar som låg och skräpade, plockade undan lite annat, dammade och kollade igenom min låda under sängen insåg jag hur mycket SKIT JAG HAR! Blev väl en och en halv soppåse som jag slängde ut. ;) Kändes bättre sen iallafall. Sen hittade jag ju en del gamla grejer som typ Julia och Isabelle har gjort. Både till mig och som de hade kvar. Haha, Sandra hade ritat lite gulligt med. Har på bild (a) Ja, jag har så gulliga kompisar. Så nu sitter det mesta på min dörr (A). Ja, det var ju ändå kul att städa för den sakens skull :D


Hahaha, fyfa vad söööt :')


Ja, så såg det ut ;)

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer