PASSION FÖR STÄDNING!!!!! NOT.

Nu har jag allt varit duktig. (enligt mig) Jag har städat ifrån tio till nu, kvart över tolv. Och det läskiga var att jag tänkte för mig själv att jag skulle bli klar kvart över för att hinna med att duscha och sånt eftersom jag ska till stan med Andrea vid halv två. :) Och jag hade gjort en musiklista också, och den tog allvarligtalat PRECIS slut när jag var klar! :O Så ja, vilken tajming jag har när det gäller städning alltså. ^^ Jag har städat allt ifrån bordet till lådor och toaletter. Dammsugit och dammat. "Putsat" och plockat bort. Haha, ni skulle sett hur det såg ut här innan ;) 

Jaja, nu ska jag gå och ni behöver inte veta mer om min fantastiska städ-stund. För nu ska jag gå och duscha för jag känner mig ganska äcklig nu. xD

/Jennifer

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer