INGENTING ÄR INGENTING

Idag tänkte jag ha tråkigt. Inte göra någonting. Vill, och kan, men orkar knappt. Eller jo, om någon hade velat göra något, hade jag orkat. :D Meeeen, det är väl ingen som vill. Men hjälp mig här ifrån! Jag vill göra något. Ska nog iallafall kolla på innebandy ikväll. Borås, eller ja, min lillebrors lag. De har delat upp i två, så han är inte med i det, men ja, iallafall, mot Svenljunga. Typ Robin, Hampus och Mathias som spelar där ifrån min klass. Ska bli kul att få se vem som vinner. Robin skryter ju om att de är så bra hela tiden. Jaja, så gör jag någonting iallafall ^^


Jo, nu kom jag på! Jag kan baka :'D

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer