CHOKLAD + MUFFINS = SANT!

Jag sa ju att jag skulle baka. Yes, det var det jag gjorde. - Chokladmuffins. Det stod att det skulle bli 22-24 stycken, men det blev minsann bara! Kanske hade de räknat med att en myra skulle äta dem, men här är det snarare elefanten själv! Ja, iförsig tog jag mcket större formar än vad det egentligen skulle, men det var ju för vi inte hade några andra. Det blev med typ giraffmönster (y) Haha, orka att jag ´skriver om vad det var för formar. Whatever, Rasmus tyckte dem var goa iallafall. Det var ju bra ^^ Undra vad mamma säger när hon kommer hem. Hon hatar när jag bakar kladdkaka, iförsig är det inte samma sak, men det är ju choklad. Nu klarade jag iallafall att smälta chokladen, vilket jag inte klarade när Mikaela var här och vi gjorde våra succé-"spöken". Haha!




Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer