Allt om ingenting verkligen!

¡Hola!

Samma tråkiga väder idag, om inte värre! Och jag är så trött. Det brukar jag vara på fredagar. Hade först idrott och sen gick jag till bussen och sen i Borås åkte jag ännu mer buss, sen gick jag ännu mer, sen hade jag gymnastik, och sen gick jag 2 km till och sen åkte jag buss och sen gick jag 1 km hem. Haha, det blev nästan bar "och sen, och sen" Men det var lite meningen. lättare att fatta då även om ingen vill veta min motion idag. Men vid det här laget borde ni veta att jag har en sjukdom som kallas tvångstankar. Den är inte att leka med. Inte mitt temperament heller för den delen. ;) Jag menar, det är ju verkligen inte bara hemma de säger att jag har kort stubin och ett riktigt hett temperament. Nej, i skolan också. Haha, det är nog sant, men jag vill bara inte tro det. Eller tro, jag VET att jag har ett väldigt vildt temperament, kanske beror det på att jag har väldigt dåligt tålamod lite också. Man kanske inte orkar vara snäll så länge, så drar man till med det hårda direkt. Äsh, jag vet inte. xD Smart är jag inte heller, kom jag på nu! Jag vet inte själv vad det är jag skriver just nu. Eller jag skrev just nu nu, igen, men skit samma. Jag är velig och ingen orkar med en velig person. Speciellt inte om hon heter Jennifer Maria Helena Kivinen. Eller som Mikaela säger: Jennifer Jesus mamma Helena Kiwi.

Jag ska sova hos Amanda imorgon. Det ska bli väldigt trevligt. Oh, herregud! Det var senast i somras jag träffade henne :O Shit asså! Det har gått fort, men det ska bli väldigt trevligt att få träffa henne :D Det blir ju lätt för mig att komma på både förträningen och genrepet innan gymnastikuppvisningen på söndag också. Ska bli kul även om vi gör ganska lätta grejer. Men ja, alltid kul med gymnastik!

Herregud vad mycke jag hade att skriva idag, om egentligen ingenting? ^o) Hahaha, appropå ingenting, det är så roligt. Säg "Köp, hav, stol, tio" (observera att hav inte är ocean, utan sea) på engelska, och sen kan man också säga, som Amanda sa idag på gymnastiken som inte riktigt går ihop lika bra som den andra, "Springa, bil, snö, penna" Haha, det tar en stund för hjärnan att reagera, men kanske beror det på att man inte hör det lika lätt som den andra.

Nu ska jag gå och kolla klart Idol. Och jag HOPPASHOPPASHOPPAS att Johan ska åka ut! He's the worst! Sen blir det frid och fröjd för mig. För om han vinner Idol, så ska jag aldrig mer kolla på programet. Det var ju en tjej han kollade på och typ gick fram till under uppträdandet, och hon fick komma upp på scenen sen. HON KUNDE INTE ENS SÄGA SITT NAMN FÖR HON VAR SÅ GLAD/CHOCKAD? Snälla! Överdriv inte. Han är en liten tönt!

Nu börjar det! :O

Puss!


Jag saknar sommaren, men vill ha julen här. Kan det stämma?

Anna!

HAHAHAHAAHAH! det där var väldigt roligt..

2008-11-29 | 15:10:42

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer