Med Julia & Erik.

Gårdagen var sjukt rolig. Eller ja, jag tycker vi hade roligt i alla fall. Julia & jag ville inte att killarna skulle vara med och göra sallad, så vi stängde in dem i allrummet där de inte kunde komma ut. (Ni får se hur fint vi gjorde sen ^^) Sen eftersom de inte kunde komma ut fick de ta undan all mat sen, vilket var gött. Bakpotatisen var lite hård, men det var gott ändå. Förutom att när jag skulle vända på colan, eller ja, julmusten så hade någon gummigrej trillat ur ifrån flaskan, så det kom massor utav julmust på min mat, så jag inte kunde äta mer. Men ja, jag orkade ändå inte. Men ändå, det var inte kul. xD

Vi kollade på film vid tolv, på Tropic Thunder, och den var sjukt kass, men ändå skrattade jag. xD  Julia skulle sova, men kom sedan ner igen. Men vi orkade inte kolla klart på den. Vi la oss i mammas och papaps säng som är så förjäkla go! Och då kollade vi på Mysteriet på Greveholm. men den första skivan funkade inte, så vi fick börja kolla ifrån
Lucia :(  Hahahahha, det är så förjäkla bra asså! Sen sov vi. Jag vaknade vid 09.05 men vi åt väl frukost vid 11 eller nåt. Vi har bestämt oss för att gå ut, men det verkar inte bli någonting med det ;D Jag gick ut vid tio eller nåt för att ta kort också. Riktigt fin snö ute! :D


Hahah, Julia är för go asså!




Yeah, julia have big balls!  ^^


Sötnosar!


Hahahaha! Det var bäst, för de kunde verkligen inte komma ut. ;) Och skon, ja, den sitter där för att inte nyckeln ska trilla ut när de vrider om. Iförsig kunde de ju inte öppna dörren, men ändå ;D

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer