Trögfattad.

Ja, nu är det slutet av tisdagen och ni vet ju vad jag har spenderat min dag till att göra: läxor såklart! Som jag sa till Kalle: "Jag vet faktiskt inte om jag någon gång på denna terminen bara kommit hem och slappat." Kanske någon gång, men verkligen inte många! Sen är det så orättvist när ja, till exempel Andreas i min klass tränade på kvällen innan vi skulle ha prov, kanske en halvtimme och får bättre än mig som har tränat i nästan två veckor! Eller är det bara jag som är trögfattad? Hm, ja, det var väl ingen fråga egentligen. Det är så jag är; trögfattad. Det är faktiskt allting. Jag är trögfattad i allting. Speciellt skolan. Jaja, vissa säger att jag är "värsta studet" men in fact, I'm not. Andreas tycker jag är ambitiös, och då sa jag till honom: "Du som har det så lätt har det riktigt bra! Jag MÅSTE vara ambitiös med läxorna och jobba mycket och träna mycket på dem för att förstå någonting, du behöver bara läsa igenom en gång och sen kan du det, du har det riktigt bra!" Haha, då sa han: "Men jag är ju lat, så det är bara bra att jag har det så." Jo, det är klart. Men orättvist ändå!

Jaja, nu ska jag gå och träna ännu lite till teknikprovet vi har till imorgon, JAG KOMMER FAILA! WISH ME LUCK!

Puss!


Det är väl min hög!

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer