första maj - en riktig succé!

tjolahopp!
okej, rubriken stämmer inte. jag försökte vara lite så att säga ironisk. ja, ingen direkt succé. regnet öser ner och ja, inget är vad det skulle vart. hörde jag åskan nu ? :O nej, jag tror inte det. isåfall var det en kost åska, för den har slutat nu (y)

sov över hos julia igår. åt hos dom, och ja, vi skrattade jättemycket. det är allt en go familj. ;)
vi kollade på film, " mitt liv som hund" den är hur rolig som helst. visst, den är helt vrickad men. xD  sen såg jag på "john tucker must die" för julia somnade direkt när den hade börjat.
sen när den var slut så vaknade hon och sa:
- jo, ska vi kolla på en till film?
- men julia, du är ju skittrött!
- ja, jag komemr nog somna, men det är kul.
-okej, ja, vilka filmer har du ?
- ni har lånat våran svensson svensson film va ?
- ja, det har vi. pasmus lånade den.
- okej.
- men vilka filmer har ni d ? du får gå och sätta på någon.
- nej, det får du göra.
- men jag vet ju inte vad ni har.
- nej nu orkar jag inte. nu vill jag sova.
så somnade hon xD
haha!

men jujja ska nog sova här i natt. mamma och pappa är inte hemma.
kulkul! :)

kanske ska vara med erika i helgen med. också kulkul :)

jaja, nu ska jag inte skriva mer, och trötta ut er!

cya!

/jeniiifööööör


image19
våren ♥♥♥♥♥♥♥♥

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer