datanörd

idag har dagen varit bra. för det mesta?

erika min solstråle har gjort dagen bra. ♥
matilda min älskade har gjort dagen bra. ♥
vissa andra som bryr sig har gjort dagen bra. ♥
typ någon har gjort mina dagar dåliga.

jag kan inte säga att jag är perfekt och gör allting bra. alla gör ett försök, det är även den dummaste värd. jag är verkligen inte perfekt. inte ens 1 %. jag är väl missnöjd med många saker som jag kanske inte kan förbättra men jag menar bara att alla kan försöka? bara för jag inte gör allt bra, så behöver vä,l ingen hacka på mig för det? jag vet det själv. jag har förståt det liksom. skit samma...

var ju typ sjuk igår med. eller jag var hemma. och så fick jag reda på av malin att vi skulle göra en uppsats i fysiken., fatta vad rädd jag blev. jag hatr fysik, speicellt ljud och ja, fyfan. men jag var i skolan idag, och uppsatsen sopm skulle vara klar den 9:e är jag redan klar med :)
kände mig allt bra nu ;)

en mindre bra grej är att jag SITTER ALDELLES FÖR MYCKET VID DATORN, det kan jag inte hjälpa, säger vi ;)
fast jag ska nog upp och kolla film nu. ladda kamerabatterierna, för imorgon ska jag och mikaela ta lite kort. hon ska få, eller har fått en ny kamera nu. äntligen kan vi två gå ut och fota! jag älskar dig <3

tack, ni som finns. ni vet vilka <3
ha en bra dag!
/jennifer

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer