SÖKES: en kompis som står ut!

hejsan!
jag är rastlös, jag vet inte riktigt vad jag ska göra åt det. har nu i två helger i rad bara suttit hemma och latat mig, knappast gjort något!
hur kulkan det vara på en skala 1-10? SVAR : 0! jag vet inte varför jag gör det, men en anledning är väl att alla vännerna är väl upptagna med någonting annat, jag orkar inte ringa till någon, nej, det känns dumt av någon anledning, att hitta någon på msn känns ännu dummare, och att bara sitta hemma med religonsinstuderingsfrågor känns ännu dummare!

så jag har ingen aning vad jag ska göra, "fånga dagen"? mja, nej, det blir nog inte så, speciellt inte när detr regna och är kallt ute. nejnej! ush. vi får väl se vad som händer. om jag fångar dagen, eller sitter här med mina otroligt tråkiga instuderingsfrågor!

/jennifer

image11
reeeegn!



Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer