FALKENBERG!

Hallå ni!

Jag har inte skrivit på ett tag nu eftersom jag har varit i Falkenberg en hel vecka. Eller ja, från i tisdags till söndags. Jag följde med Julia dit efter hennes fotbollsmatch i tisdags. Allting började såhär:

Måndags: Jag åkte till Frida idag. :)
Först innan jag kom fick jag vänta på att bussen i Lockryd skulle komma. Jag kollar ju på busstidtabellen i min mobil, och ja, då står det inte att jag får vänta i sabla Lockryd före en timme. xD Så jag var där med Linnéa Vikki. Eller ja, åtminstone en halvtimme. När jag äntligen kom fram stod Frida där, och log. Jag blev så glad.

Vi var ute och ggick en ganska lång stund. Pratade om allt, det kan jag verkligen med dig! Sen gick vi in och kollade på film. Mästerkocken gjorde mat också ^^ Jag visste inte om jag skulle sova där eller inte, så jag hade ju inte med mig någonting. Men sen sov jag där ändå, och vi gick ner till ICA för att köpa godis. Riktigt gott ^^

Tisdag:
Jag&Frida vaknade vid 11 eller nåt och sen åt vi frukost. Vi kollade klart på Ondskan, filmen vi såg på kvällen i måndags. Sen skyndade vi oss till bussen som gick 14:20. Det regnade något hemskt. Men jag kom hem till slut och då började jag packa inför Falkenberg. Jag trodde jag hade all tid i världen. 2/3 timmar; LÄTT MATCH! Men så var det inte... Vid fem var jag klar, och jag tänkte då att allting var klart, jag skulle hinna äta på 20 minuter och allt. Men då kom jag på att jag inte hade duschat! Så jag fick skynda mig att göra det, plus att blåsa håret. xD Men det klarade jag! Sen sprang jag till Julia 20 över 5 och kollade på hennes fotbollsmatch. Där träffade jag Erika, Emma&Amanda Ragnhage. Kul att få se er igen, tjejer! Matchen blev 2-2, och det var Fridas lag, SIK de mötte ^^

Sen åkte vi hem och Fred gick med mig hem för att hjälpa mig med packningen. Sen åkte vi äntligen till Falkenberg.

Onsdag:
Idag skulle julia&Annica iväg för att köpa kyl&frys, då fick jag vara i husvagnen med Fred&Felicia, Maja också för den delen. Jag gjorde lite nytta iallafall. ;) Jag var först ute och klippte gräset vid deras lilla gräs-parkering, och sen var jag ute med Maja lite runt campingen ^^

När Julia hade kommit tillbaka gick jag, Felicia&Julia ner till havet och tog lite kort. Härliga kort blev det allt! Efter det gick vi hem för att byta kläder och hämta pengar eftersom vi skulle ner till konditoriet 3-4 km bort. Alltid härligt med en liten promenad!

När vi kom hem gick vi till lekplatsen och gungade gungbräda, men den knakade så in i bomben så att vi tröttnade ^^ Vi hann med mycket den dagen faktiskt! :D

Torsdag:
Idag var vi och handlade i tre olika mataffärer för att få maten till midsommar när min familj skulle komma. Efter det spelade jag&Julia kort. Hon vann över mig överlägset. Sen vet jag inte om vi gjorde så mycket mer. ^^

Fredag:
Idag var det ju midsommar! Jag&Julia gick och duschade, sen fixade vi oss och till slut, någongång fram mot 5. Jag hade såklart saknat min familj, men jag skulle ändå klarat vara borta till. Ta inte illa upp, men visst är det skönt att slippa allt tjat och gnäll ibland ? ^^ Haha! Sen efter vi hade ätit och sånt gick vi ner till fotbollsplanen för att spela fotboll. Det var väldigt många andra människor där, men vi spelade med dem. Ganska kul faktiskt! Sen gick jag&Julia hem för att kolla på en film, det blev "Familj på väg" så rolig! Tack för en trvlig midsommar!

Lördag:
Vi var så trötta idag så att vi låg i sängen till två nästan och kollade på film. Tills vi till slut insåg att vi måste göra något med dagen! Vi bäddade och fixade oss. Vi diskade och sen gick vi till kiosken för att köpa godis.
Sen haha, sen cyklade vi, skjutsade runt varandra på felicias mini cykel. gick finfint! sen kom jag på att man kunde stå upp på pakethållaren. så jävla skoj! vi cyklade runt typ överallt på campingen och sen cyklade vi hem för att hämta min mobil. sen cyklade vi runt i samhället, vid alla de riktigt fräscha husen. cyklade nästan till Skrea. när vi skulle hem därifrån, cyklade vi nästan vid havet, då såg vi Robert Wells! jag lovar! han gick där, 10 cm brevid mig och han pratade som honom och allting. så jävla coolt! jujja bah: var det robert wells? xD haha!

Efter maten cyklade vi igen och då cyklade vi till Skrea campingen. det var fan vakter där xD man blev lite skraj ;) vi cyklade runt och hade skitskoj verkligen! jäkligt bra lördag! :)

Söndag:
Åkte hem, och allt. Det var lite tråkigt, men änåd härligt på samma gäng!
Tack för allting julia, toppen vecka! <3

Nu ska jag gå ifrn datorn. Pappa tjatar på mig. Bilder kommer imorgon.

Ha det bäst!
Pusshej
/Jennifer


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer