Sass all the weekend long! ^^

Hallå!
Det har varit en händelserik helg faktiskt. Spenderade den med Sandra, min vän. Justnu är jag ganska trött efter att ha skjutsat henne på cykeln över hela Sexdrega i nästan två dygn. ^^ Eller inte i hela två dygn, men ja, ganska länge iallafall xD Men visst, klart vi har haft roligt med :D Förutom när Sandra spelar låten hon fick av mig; Dangerous - Akon, och visst den VAR bra, förutom när hon har spelat den 1000000000000 gånger idag och igår, och då är jag seriös!  Haha! Jason Mraz - I'm yours har hon spelat ett "fåtal" gånger med ^^


Haha, det var så kul för jag&sandra kom på igår kväll attt det hade varit gött att ha med min kamera till sandra.
vi skulle ju egentligen åkt till stan idag, så ja, jag tänkte: vatusan ska jag gå runt och bära den? x'D nej, tänkte jag och struntade i den.

Så tänkte vi idag, eftersom vi inte orkade åka till stan, så skulle vi åka till mig och hämta kameran och sedan åka tillbaka med bussen.
det gjorde vi, tog 11:36 bussen och sedan tog vi 12:40 hem. :)
men busschauffören av någon anledning hade skrivit "Lockryd" på bussen, ocb inte ja, vad det nu skjulle stå, så vi undrade ju om den verkligen gick till Hillared, så vi frågade och det gjorde den ju xD
och eftersom jag nu ÄNTLIGEN var hemma ville ju jag vara kvar, men ikke sa nicke! vi skulle tillbaka efetrsom jag hade lovat sandra. och då åkte vi tillbaka.
bussen kom 12:44 eller något och så var det såklart SAMMA busschaufför. jag sa: "en halv till Sexdrega" och han bah: "jamen då får ni vänta ett tag i Lockryd." då tänkte jag att dert kanske var någon timme eller så och när vi då var framme i Lockryd igen frågade jag honom: "går denhär verkligen till Sexdrega?" han sa:"ja, jag sa ju det, via Hillared" så det blev till att åka igenom Hillared igen xD
sen kom vi äntligen tillbaka till Sexdrega ^^ Vi tog lite kort och sen åkte vi med hennes mamma och handlade i Svenljunga. Senså tog vi lite mer kort och sen var det dags för mig att åka hem igen. Vet ni? DET VAR SAMMA BUSSCHAUFFÖR igen xD HAHAHAHAHAHA! Jag måste erkänna att lite pinsamt var det allt, men nu är jag hemma och ska nog kolla på "Ronny&Ragge" och packa till Falkenberg eftersom jag ska dit ner på tisdag med min älskade Julia. Kommer bli så himla roligt :D Sen på fredag kommer resten av min familj.

Imorgon ska jág vara med min älskade Frida också. Kanske ska sova hos henne, men allt är inte riktigt planerat än ^^

Jaja, i varjefall; ha det gööööttans nu i "sommarvädret" PFFFFT! ;)

Puss
/Jennifer








tack för en goooo helg, gumman :D





















Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer