sommarlov nästa!

Heej!
Jadu! Nu är det verkligen inte långt kvar till sommarlovet. Det är riktigt skönt att få komma bort ifrån läxor, prov och långa skoldagar. Det tycker jag verkligen!

Idag har jag mest tränat på tvärflöjt. Lärde faktiskt Rasmus B, Bess, A, G&F. Haha, vet inte hur länge det kommer hålla, men han tyckte det var roligt. :) Jag har även bakat sockerkaka, och såklart trodde jag att den skulle bli lika god som förra gången. Men det visade sig att den blev ganska geggig. Visst, den gick att äta, men nej, man blev nästan tjock i halsen av den. xD Men ja, bättre lycka nästa gång.

Sista dagen i skolan också. Kändes riktigt skönt. En till sak som var sjön var att jag skulle ju träna i kyrkan på tvärflöjten tills imorgon och då slapp jag alla tuggummin som skulle bort ifrån bänkarna. Det var härligt! Sen var det fotboll med; läranarna - 9:orna. eller ja, endel 9:or som ville vara med. Men lärarna vann med 2-0 eller 2-1. Jag kommer inte ihåg. Jag&Erika bestämde att vi skulle vara med i 9:an och spöa alla gamla lärare. Vi får se hur det går ^^

Nu ska jag återigen gå och träna tvärflöjt. Känns som att jag inte kan de riktigt höga tonerna så bra. Får verkligen ta i, annars låter det iiiinte bra, må jag säga! Haha!

Ja, ha en fortsatt trevlig dag!
Puss!
/Jennifer
(nu äntligen kommer massa bilder :D )



The flute :)


Från när jag&Mikaela fotade häromdagen :) (6 juni)


Jag älskar att ta kort på hundkex. ;D


Fågel



Bild från igår när jag, Mikaela&Malin fotade.  Lite häftiga färger va ? ;)


Vi var vid gamla tågstationen. :) Ganska häftigt att det har funnits här i lilla Hillared en gång i tiden ^^


Vi var även i Ekhagen där det finns massor med får&lamm. Tyckte denna var lite söt :)


Solen :)


Torborg :) (fult namn jag vet xD)

Okej, jag laddar upp bilder ifrån imorgon imorgon, efter skolavslutningen. Så blir det mer :D
Ha nu en bra dag :D


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer