Lite olika

Vinter eller sommar? Sommar tror jag. Men vintern är mysig.
Knarkar du? nej förtusan!
Röker du? Nej!
Super du? Nej.
Äter du? Haha, inte just nu.
Snusar du? Uscha nej
Röker vattenpipa? Hell no!
Tycker du om salt? Hahah, jag brukar faktiskt inte salta min mat, men jag har det i maten? xD
Har du kysst din egna spegelbild? Jag älskar mig själv! Not, men säkert xD
Vad tänker du när du ser din spegelbild? Ush! Ibland; idag ser jag väl ganska okej ut :D
Ät en banan! Haha, kan jag väl gå och göra :D
Använder du för mycket hårspray? Ibland, beror väl på
Man ska borsta håret hundra gånger om dagen, gör du det? Verkligen inte. Håret blir fett xD
Favorit säng? Min, eller mammas&pappas :D
Har du en snopp? En som jag älskar <3<3<3<3 Förlåt, men FAN HELLER!
Har du sovit i en säng på ett varuhus? Haha, bara provat xD
Vill du ha sex just nu? Njae?
Vem av alla du hånglat med är bäst på det? Har för många att välja mellan (a) Skojar bara, typ ingen. Alla lika kassa (a)
Favorit meny på donken? "Big mac meny"
Donken eller burger king? Mc Donald's, fast helst MAX :D
Svart eller vitt? Fint båda två
Rosa eller grönt? Grönt tror jag-
Död eller levande? Levande förtusan!
Rädda joppe? VAD ÄR DET?????
Tittar du på tv just nu? Haha, sitter vid datorn? xD
Skulle du kunna vara med i en porrfilm? Varför skulle jag ? :S
Favoirt karaktär i simpsons? Homer :D
Skulle du kunna sjunga på allsång på skansen? Haha, jofan :D
Städat eller stökigt? Städat
Bästa sex platsen? Sängen eller? xD
Favorit halstablett? Hm.. Ingen aning
Är du ofta sjuk? Inte ofta faktiskt.
Vad är klockan nu? 20:09
Vad är det för datum? 9 juli :)
Vad ska du göra sen? Kolla på film, kanske ringa Mikaela :D
Är du inne på msn nu? Absolut :D
Hur många har du blockat på din msn? Ingen skulle ja tro ?
Vilken är din favoritglass? Magnum  strawberry White<3 Eller mjukglass av toppkvalité :D
Hemmakväll eller fest? Beror på vilket humör :)
Privatfest lr med folk på stan? Båda :)
Ditt nordiska favorit land? Sverige!!
Hus eller lägenhet? Hus, vårat hus :D
Favoritgrönsak? Alla typ, eller ja, majs, sallad, gurka, tomat, allt man har i sallad. Iallafall i våran sallad (a) EXCEPT PAPRIKA!
Räcker hundra kronor till mycket när du är inne på H&M? HAHAH. h&m också xD Ja, det är hganska billigt och snyggt där :) Beror väl lite på? xD 
Hur vill du dö? Jag vill inte dö !
Skulle du vilja att det görs en sida för dig på lunarstorm när du dör? Nej, jag har redan en xD
Nedfryst, aska eller nedgrävd när du dör? nedgrävd. men palla prata om sånt nu ?!
Hur ofta sitter du vid datorn? Varje dag oftast
Har du klippt ditt eget hår? När jag var pyttleliten xD
Har du gråtit efter att du varit hos frisören? haha, nej xD Tror inte det ;)
Favoritöl? INGEN
vitt eller rött vin? Ingen, men om jag måste välja; vitt tror jag xD
Öl eller vin? Öl...
Havet eller sjön? Havet
Favorit ö? Haha, har bara varit på Öland. så :D
Vem står dig närmast; mammsen eller pappsen? Båda mina älskade föräldrar <3 Men kanske mamma ;)
Blir du full varje helg? Har aldrig varit full...
Är du natt eller dag människa? Båda xD
Festa eller festival? Hm, jomen jag har inte varit på någon riktig festival. Typ på någon fest bara.
Vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden? Väldigt mycket.
Vad skulle du välja åka framåt i tiden eller bakåt? Bakåt!
Barn eller vuxen? Ungdom xD
När ska du flytta hemifrån? Inte en aning, när jag känner mig mogen ^^
Eller har du redan gjort det? Haha, nej, annars skulle jag svarat annorulunda på den föregående frågan ^^
Går du i kyrkan varje söndag? Nej! Så kristen är jag inte, men jag tror på Gud.
Har du piercat någon? Nej, inte mer än öronen Men vill i naveln :)
Skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig? Mja, känns så dumt säkert!
Värsta musikstilen? Hårdrock, dansband och opera förtusan!
Rese sätt du föredrar(båt, bil osv.)? Bil är mysigt om man ska åka långt. Har aldrig flygit, vore häftigt, så xD Det beror ju på vart man ska :)
Vill du ha barn? Vore mysigt :)
Har du sjungit singstar nångång? Klart xD
Favoritparfym? Fantasy - Bitney Spears och Darling -  Kylie Mignoue, men har dåliga minnen av den xD *
Använder du deodorant? Absolut, snuskigt annars xD
Favorit radio kanal? Rix fm, P3 och Mix Megapol.
Favorit bil? Hahaha, kanske våra älskade SAABAR xD
Vad vill du bli när du blir stor? Lycklig!
Senaste biofilm du såg? Öhm, kommer inte riktigt ihåg. Kanske "Chiao Bella" förra sommaren xD Kollar nästan aldrig på bio. Pappa säger att vi har det hemma xD (projektorn xD)
Skulle du torka dig med pengar om du hade flera miljoner? För snål för det :O Nej, vanligt papper! xD
Är du rik eller fattig? Just nu har jag väl runt 100 kr. Men mja. xD Jag överlever!
Favoritsport? GYMNASTIK <3 (ridning innan, kanske skulle varit dert nu med om jag inte blev allergisk och behövde sluta)
Kungafamilj eller president? Kungafamiljen  Bernadotte :D Haha.
Sämsta veckodagen? Mååååndagar! Man vill ha helg hela tiden. Fats nu sommarlov hela tiden! :D  men innan med vårat schema; ONSDAGAR! :(

* Jo, jag var förkyld när jag fick den på julaftonsmorgonen. Rasmus väckte mig vid 6 ungefär, och då¨var jag väl förkyld, så jag luktade på parfymen, men jag kände ingenting alls. Så jag sprytade flera skryt på både mig och i mitt rum. På morgonen när jag vaknade luktade det över hela mitt rum efetrsom det var "riktig" parfym. Usch! Men jag gillar den ändå :)

Idag har Ellen varit här. :) Vi pratade ganska mycket och sen gick vi ut för att hoppa studsmatta. Vi retade Rasmus lite också ^^ Vi åt vinbär och försökte stoppa in dem i munnen xD Vi slängde upp dem i luften. Jag fick knappt in någon. Jag suger xD Hahah, sen spelade vi OS ATHEN 2004. Alltid lika roligt när jag vinner (A) Låg typ etta hela tiden, men sen tog Rasmus över för jag skulle göra makaroner. Jag tror han vann ändå ^^ Det var jättetrevligt. Får vi göra om, Ellen :D <3

Nu ska jag gå och dricka mitt älskade blåbärste och sen kolla på "Mitt liv som hund" Den är så sjukt braaaaa! :D

Hare bäst!
Hej, puss, ses!
/Jennifer


Jag saknar Julia min <3
Annie

är verkligen mitt liv som hund BRA?! haha! har aldrig sett den men borde kanske göra det ;)

2008-07-10 | 00:48:19
http://annienilsson.blogg.se/

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer