Hela fadderullan

Hej!

Nu har jag inte skrivit på två dagar igen, men jag har fullt upp såatt säga ^^ Skriver om "varsinn" dag så vet ni ^^

                                                                                    TORSDAG:

Jag var med Amanda eftersom hon sov här ännu en natt. :) Jag vaknade vid halv elva eller nåt. Hon vaknade först vid 12, då gick vi upp.  Vi gjorde smoothie med björnbär&hallon. Verkligen jättegod :) Nästan direkt efetr det fixade vi oss eftersom Amanda skulle hem och jag&Julia in till stan. Vi sprang nästan till bussen eftersom vi gick 15:25 och bussen gick 15:30 ^^ Men vi hann! I stan var det så otroligt roligt! Först kom det fram två tjejer till oss och frågade ifall vi visste vad "OAS" var.
- Bara ordet oas? frågade jag. Haha, men  det var typ någon gud grej, de gav oss fribiljetter. ASCOOLT (y) Haha! Ja, sen gick vi vidare. Vi köpte glass och allt.

När vi hade varit uppe på City och köpt LOKA kom det fram en kille till oss i Stadsparken och sa:
-Fin utsikt här va? Gillar ni ankor eller?
- Ja, det är fin här, sa vi och typ aspinsamt.
- Jag ska ge er två fribiljetter, säger han då.
Jag tog en efetrsom jag inte hade krage till att säga "men vi har redan fått såna" DÅ GJORDE JULIA DET!
- Vi har redan fått såna av två tjejer.    Det var ju jättepinsamt eftersom jag fick ge tillbaka lappen då x'D
Sen började han fråga om vart vi bodde och allt. Då kom Julia&snubben in på fotboll och typ Grönahög förlorade mot SAIF med 22-0 xD men sen sa han:
- Ah, synd att jag inte hade några biblar som ni kunde få. Men kom! Igår var det schysst lovsång och band som spelade. Det är ascoot!
Vi satt kvar och sen gick vi för att möta Kim.

Efter det gick vi runt lite. Då ser vi killen igen, med en annan kille.
-Men hej igen! Oj, justdet! Ni ska ju få varsinn bibel, det lovade jag ju!
Vi fick varsinn, och då kommer han till Kim.
- Du ser ut som en cool kille! Du får streetbibeln. HAHAHA, så otroligt kul. Typ streetbibel! Hahaha xD

Ja, sen gick vi och satte oss i Stadsparken igen. Kim tog min kamera och tog kort på massor med tjejer. Men jag raderade alla korten sen och han blev lite sur eftersom jag lovade att skicka bilderna till honom sen ^^ Robin & någon snubbe kom sen också. Då gick Kim med dem och jag&Julia gick för att leta upp Emma&Julia.

Vi gick runt med Emma&Julia resten av kvällen och det var en kanonkväll. Tack allesammans! :D




Älsklingar





                                                                                        FREDAG:

Idag cyklade jag till Emma i Sexdrega. Mycket duktigt av mig tycker jag allt! ^^ Vi åkte till Holsjunga och badade (: Jättetrevligt men lite kallt. Fats det var bara skönt eftersom det var varmt i luften. :) Sen cyklade jag hem igen och jag kände mig väldigt nyttig efter det (y) 


Emma <3





                                                                                        LÖRDAG:

Idag har jag bara suttit vid datorn eftersom jag skulle skriva blogg. Jag behövde verkligen det ^^ Skriva av mig lite. Nu ska jag faktiskt gå och städa hela huset och sen försöka få lite färg på mig  om det inte är allt för varmt ute :)

Hare bäst!
Hej, puss, ses!


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer