Frida, Julia, chokladsås och glasyr!

Ciao!

Har varit med mina gullungar Frida&Julia idag. Vi har inte gjort så mycket egentligen, men kul som vanligt. :) Innan Frida kom satte Julia busungen glasyr och chokladsås på mina läppar. Chokladsåsen rann ner i tröjan så den var lite smutsig efter det xD Hahah! Sen när Frida kom spelade vi "Tjejsnack". Julia fick det värsta; att äta en tesked tandkräm. Hon försökte, men kalrade det inte riktigt. Då fick hon ett fegiskort, och Frida hade redan två stycken ^^ Själv hade man inget ^^ Sen kollade vi på "JUNO". Lite konstig, men bra. Vi gick sen hem till mig och jag åt direkt. Sen gick vi ut för att hoppa studsmatta, men flockorna kom på att de nog skulle roa sig mer med badminton. Jag ville inte så jag hoppade studsmatta och tränade så jag inte ska skämma ut mig i den nya gruppen i gymnastiken sen ^^

Vi skulle köpt glass på Cramers med men eftersom klockan var 18:10 var vi 10 minuter försenade. Innan stängde det 20:00. Men jag vet inte. ;) Vi följde iallafall Frida till bussen och efter dert hoppade vi studsmatta. Julia satt vid datorn och jag i sängen. Sen gick jag hem. :) Trevlig dag, tjejer. Tacktack!

Imorgon ska jag förmodligen till Falkenberg med Sandra. Hon frågade mig idag och jag känner mig så dum eftersom jag hade lovat att vara med Julia hela veckan. Men tack för att du alltid ställer upp för mig, och jag ska försöka gottgöra dig med en extra fin present. Även om din födelsedag var för två veckor sen ungefär. :)

Nu ska jag packa badkläder och sen gå och kolla på film i min säng :D

Några bilder kommer, enjoy!

Hare bäst!
Hej, puss, ses!
/Jennifer


Hahaha, Julia. Nästa gång dödar jag dig (a)


Har redigerat, därför vi är så "ihoptryckta" xD Haha. Men det var dedär fina banden vi hade på oss när vi spelade "Tejsnack"


Frida&Julia <3


Haha, jag&Rasmus igår. (:

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer