UNDERSTRUKET ingen

Hej!

Jag vet att jag lovade att skriva varje dag. Men igår var jag med Mikaela och när jag skulle skriva blogg efter att jag hade redigerat en bild på blåklockor i typ två timmar gick strömmen. Inte för att jag inte hann spara bilden utan ja, det blev ingen blogg. Jaja, men igår var jag iallafall med Mikaela. Lekte på dagis och tog kort. Eftersom jag inte är hemma justnu kommer det bilder framöver :D Vi var där ett tag och sen gick vi hem till mig. Hoppade studsmatta och spelade "Roller Coaster Tycoon 3" Sen åt jag asmö godis och softade mig med " Mer om oss barn i bullerbyn" eftersom det är den andra delen xD Sen kollade jag på "Just My Luck" också (y) 

Idag har jag slappat hela dagen. Pappa jävlades med att ha datorn HELA dagen bara för att jävlas. xD  Haha, men jag kollade i min kamerabok om min kamera. Men jag vet fortfarande inte vad bländare är. Och varför ett intervallfoto kan ta 99 minuter att ta? Det är ju inte slutartiden? Eller? xD Jag vettifasen men jag får försöka ta reda på det. Man kan tydligen köpa ett slagt objektiv till min kamera. ^o) Ingen aning xD Det låter ju dumt eftersom det är en kompakt. Men jaja. Sen har jag ätit glass och kollat på film. "Definitely, maybe" Kommer inte ihåg vart jag har sett gubben och tjejen (asså skådespelare)  Undra om han inte är med i någon "töntfilm" kommer verkligen inte ihåg och bara tanken på att tänka på det gör mig galen!

När jag äntligen fick sätta mig vid datorn vid kvart över sex ungefär skrev Lina vid halv sju om jag ville hänga med till hennes pappa ^^. Då skyndade jag mig verkligen eftersom bussen gick 5 i 7 ^^ Men det gick bra och nu är vi här. Ska till stan imorgon. Då ska även Amanda, min tredjedelskusin vara med :D Ska vara med henne och Mikaela på tisdag-onsdag eftersom hon ska sova hos mig på tisdag :D

Nu ska jag och Linda kolla på "Torkel i knipa" eller nåt. ;)

Skriver snart! Sluta aldrig läs min blogg. Jag hade 54 snubbar osm hade kollat på min blogg den 13:e eller nåt. Blev skit glad! :D Jaja, tacksam för det iallafall eftersom jag trodde INGEN  (understuket INGEN  haha, vad kul jag har xD med kursiv också. okej, vad rolig jag är xD ) läste mitt tråkiga liv  ^^



Hare bäst!
 Hej, puss, ses!
/Jennifer  ♥

Mikaela bilderna:






Fy, så söt!








Denna äpplebild får avsluta. Tack för dagen Mikaela! (Tycker det är så härliga färger på bilden! :D)

Bilder ifrån idag när jag hade tråkigt på dagen:






Så, denna bilden får avsluta. Jag vet inte om ni kommer kolla på bilderna, men jag fick tvångstankar till att lägga ut dem ^^

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer