TORSDAGSKVÄLL

Hej!

Nu hade jag skrivit jätte mycket, men hela dumma bloggen blev damp! Och då blev det inte ett utkast som det brukar!  Men ja, jag ska försöka fixa detta igen. Det var väl endel eftersom jag inte har skrivit på 2 dar? Jaja, jag ska försöka skriva varje dag så blir det inte lika mycket att läsa om någon ens läser? ^^

I onsdags var jag med Julia&Kim. Vi lagade pannkakor och denna gången gick det inte bra för mig. Men det brukar gå bra ^^ Sen gick vi ner till Linda för att kolla på film. Men Linda hade inga filmer så vi gick upp till mig efter 5 minuter för att hämta någon av våra filmer. Det blev "Final call". DEen är faktiskt bra. Sen när Kim hade gått hem kollade vi på frisyrer på nätet. Linda klippte även Julia till page och det blev riktigt fint. :) Jag sov även hos Julia den natten.

På morgonen vaknade jag upp hos Julia vid 11 tiden. Vi åt frukost och kollade sen på "Sex and the city". Det är faktiskt bra. Efter det kom Isabelle och jag gick hem för att duscha och fixa mig.

Efter det åkte vi in till stan för att kolla på E.M.D. Eller ja. Det är väl inte mina favoriter, men man träffar så många vänner och sånt. Jag ville väl delvis åka in för att ta lite kort också. ^^ Men det var lite svårt när alla hade uppe kamerorna, höll uppe händerna och satt på andras axlar. Men endel fick jag väl. Ni får avgöra själva. :)
 
Busen gick halv fyra, så vi var ju där ett tag. Jag hade inte så mycket pengar att shoppa för. Men jag köpte en godispåse för 50 kr. (y) Känner mig rättså tjock nu. Men det hör till när det är sommar. :) Julia köpte däremot gelé till sitt hår. (vart annars? xD) en BH på Gina Tricot för 10 kr och ett hårband av något slag. Isabelle köpte ett par jeans på Gina, en blus som jag också har och ett likadant hårband som Julia.


När vi hade träffat Sandra&Evelina för andra gången gick de en stund med oss. Då gick vi upp till City och köpte Loka. Sen gick vi lite på stan och sedan när E.M.D hade börjat kom vi på att det hade varit smartare att komma lite tidigare eftersom det var fullt med folk. Men vi knödde oss in och jag tog somsagt lite kort. :)

Nu tror jag att jag skrev allting igen ^^ Ska förmodligen spela lite "Roller coaster Tycoon 3" nu. Jag älskar det spelet!

Hare bäst!
Hej, puss, ses!
/Jennifer











Haha, den hade en ros mellan benen, lite komiskt. ;)


Stadsparken. Tycker den är fin :)


Julia&Isabelle, ni är så otroligt söta :)


Julia


Isabelle



Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer