Hundvakter&flum!

Goddag mina damer och herrar!

Idag har det varit flum med Mikaela! Fast det är d et ju alltid, och jag är glad att jag har dig att flumma med ^^ Haha. Vi var hundvakter åt Mikaelas systers hundar, Pondus & Flashen. Eller Mikaela skulle vart det först, så frågade jag ifall hon ville att jag skulle vara med så det inte blev så ensamt ^^ Det ville hon som tur var (:

Jag kom till hennes systers lägenhet vid 11 eller nåt. Stannade till tre eftersom jag skulle hinna med bussen till Borås med Rasmus för att möta upp mamma och hämta pappa för att åka till farmor och hälsa på en stund för att få semesterpengar eftersom vi ska till Stockhom på fredag och på söndag Gotland ^^  Haha, vilken lång mening. Det var meningen ^^ Hahahahahahaha, meningen! Fattar ni? Meningen att meningen skulle vara lång. Vilken humor jag har xD

Men vi åt nudlar med fiskpinnar. Mikaela sa att det var skitgott men efter att ha ätit ett helt bullpaket, (okej, alla bullar bara försvann :O) en twisterpåse och lite annat godis var man inte så sugen på mat även om vi gjorde den för att vi trodde att vi skulle vara hungriga ^^ Men det var vi inte xD

Vi kollade iallafall på "Ebba&Didrik" och sånt. Satt vid datorn och camade med andra, knäppa och konstiga snubbar xD Man ska akta sig, Mikaela för spanjorer som vill ha bilder :O Men jag visade mig aldrig ;)

Sen åkte jag till bussen och väntade på Rasmus vid halv fyra. Sen träffade vi mamma i stan och vi hämtade pappa eftersom han hade lämnat mc:n någonstans xD Efter det åkte vi till farmor för att träffa henne innan vi åker och för att få semesterpengar eftersom hon hade lovat det ^^ Jättesnällt av dig, tack farmor ♥

Efter att ha fikat goa kakor hos farmo åkte vi hem. Jag var otroligt deppig och jäkligt ledsen över att Mikaela inte fick följa med till Smögen. Iförsig,  jag förstår mamma&pappa eftersom de har två semesterveckor med oss och nästa vecka ska vi ju vara med min moster och sånt... Men jag bor ju här i säkert 6 år till så det är ju ingenting att oroa sig för, mamma&pappa. Men det är ju så ibland... Man måste säga nej även om jag kanske inte alltid vill det ;) Grät hela vägen hem ifrån farmor, och hemma också. Sen diskuterade mamma&pappa det igen och sen fick jag. Jag grät ju inte för att få min vilja igenom, utan eftersom jag verkligen trodde denna gången att hon skulle få följa med oss och sen fick hon inte det. Klart jag blir besviken :/  Men tack för att jag fick, mamma&pappa ♥. Jag lovar att göttgöra er med någon trevligfödelsedagspresent ^^ Haha.

Jag har packat lite nu till Gotland och Stockholm. Det ska bli jättetrevligt!

Fredag: Åker till Stockholm
Lördag: Är i Stockholm. Ska nog på "Pride festivalen".
Söndag: Åker till Gotland
Måndag: På Gotland
Tisdag: -ll-
Onsdag: -ll-
Torsdag: -ll-
Fredag: -ll-
Lördag: -ll- och åker hem tror jag ;)
Söndag: Packar om och lite så..
Måndag: Åker till Smögen!!!!! = DET BÄSTA PÅ HELA SOMMAREN!  (om inte året ^^)
Sen stannar vi där tills nästa Lördag. tror jag.
Söndag: ÅKERTILL MARKARYD MED MIKAELA! <3<3<3<3<3 Hihi!
Måndag: Vara med Isabelle&Mikaela ^^ Om det går bra för Isabelle såklart^^
Tisdag: BÖRJAR SKOLAN :'( Visst, det ska bli roligt, men jobbigt med läxor, prov, lektioner :( Alla säger ju att det är mycket svårare i åttan. Jag är så rädd att jag ska få IG. Vill aldrig ha ens ett G även om jag fått det typ två gånger :( En gång på ett förhör bara, så det är väl egentligen en gång :( Men ändå! Fyfasen  vad jag oroar mig :( Men jag ska inte göra det nu. Det är ungefär två veckor kvar innan skolan börjar så; LEV LIVET JENNIFER!

Spelade badminton med the family innan. xD Pappa och mamma vann först, sen Rasmus&pappa. Jag var sämst, pappa var bäst ^^

Nu ska jag nog ladda upp lite bilder och sen skriva lite på min berättelse. (Kan berätta attj ag är på min 28:e sida nu. Wow! xD Ska slå mitt rekord med 29 sidor som jag gjorde i fyran. Handlade om en häst och typ vargar. Jag är så bäst (y))
Hare gött!
Hej, puss, ses!







Pondus :)


Flashen :)


Fint vare när Mikaela hade släppt sin BULLEXPLOSION! xD


SÅ HÄR GLAD VAR JAG NÄR JAG FICK VET ATT MIKAELA FICK FÖLJA MED :D


mikaela mooodig

tack för dagen jejje<3 och jag vet inte om jag gör rätt nu när jag kommenterar, men dte gör jag nog. det var as kul dag, och du ska bara läsa allt spansken har skrivit nu :O fyfaan x'D älskar dig<3

2008-07-31 | 00:31:04

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer