EN DAG I STAN

Hallå!

Idag var jag i stan med Linda. Vaknade många gånger inatt och i morse, men Linda vaknade först vid halv 11, så vi gick upp då. ^^ Efter vi hade ätit var vi ute med deras hund, Zingo. Vi cyklade ner till min pappas jobb för att hämta lite pengar och herregud vad jobbigt det var på hemvägen xD Sen fixade vi oss och gick ner till stan. Där skulle vi träffa Amanda. Åkte till Knalleland och fikade. Köpte ett par beiga shorts på Gina. kostade ju bara 50 spänn ! Egentligen 250 och jag har velat ha ett par beiga shorts hela sommaren.  Jag gör alltid kap (a) (Snål som jag är xD) Jag köptre ingenting mer eftersom dt är bara sommarreor. Visst, jag är otroligt sugen på en blommig klänning eller kjol. Men onödigt att köpa nu när sommaren nästan är över. xD Fats iförsig köpte jag shortsen, men det var bara för de var så billiga :D

Sen åkte vi tillbaka till stan och sen hämtade pappa mig&Amanda. Han skjutsade hem henne och vi åkte hem :D  Sitter här nu efter att ha ätit en god hamburgare. Ska ut och röra på mig nu. Hoppa studsmatta :D (y)

Nu lägger jag in bilder på rätt datum så ni fattar varför jag lägger in dem där när jag har skrivit att jag inte kunnat läggai nde senaste dagarna ^^

Hare bäst!
Hej, puss, ses!
Haha, lite cool va? ^^

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer