Bra&dåligt.

Bra:
x Idag får jag äntligen träffa Erika&Annkristin. Har verkligen saknat de två filurerna! <3
x Det är fint väder!
x Jag har lite pengar jag äntligen ska shoppa för^^
x Jag mår bra helt enkelt!
x Mikaela får följa med till Smögen.
x Imorgon åker jag till Stockholm.

Dåligt:
x Det ska bli sämre väder snart! Men jag hoppas att det håller i sig på Gotland!
x Jag ska packa, det är tråkigt.
x Snart börjar skolan!

Men idag iallafall ska jag in till torsdagskvällen för sista gången detta året med Erika&Annkristin. Jag ska köpa ett par solbrillor och lite sånt :)

Nu ska jag nog packa lite till och sen gå till bussen. Eller jag kanske tar cykeln ;)

Hare bäst!
Hej, puss, ses!





Det är sjukt hur man kan sakna någon så mycket som jag gör <3


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer