stan, shopping & sol!

hejsan!
igår var jag hos läkaren, skulle kolla min fot, läkaren var lite konstig, men rolig, och när han skulle kolla vilka skor jag använde, eftersom det kunde påverka fotvärken xD . han sa såhär: du har fina, dyra skor, men inte bra. haha, gud så knas xD . men jag fick bandage grej, och någon smörja man skulle smörja på. hoppas det blir bättre :)

jaja, sov hos sandra senare. vi gick till jennifer och grejer, hade jätte kul :D prövade hennes kldäer och allt :D ,
sen gick vi hem, år schips och satt vid datorn.
sen idag, så var jag, sandra och jennifer istan. det var kul :D, jag köpte brunkräm och ansiktskräm. sandra köpte en skjorta och lite sånt, ett armband och så. jennfier köpte tre armband och sen örngott till sina föräldrar, eftersom det är alla hjärtans dag 

jaja, imorgon ska jag till stan med nathalie och mikaela, hoppas det är lika fint väder som det vart idag :)
men nu ska jag upp och nana, ha ett fortsatt trevligt lov!
/jennifer

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer