perfa dag!

goddag!
försöker nämligen skriva så många olika synonymer till hej som möjligt ^^.
idag har det varit en TOPPENDAG, allt har varit bra. :) eller egentligen inget speciellt som har hänt, men det är la bara bra.
snart är det ju lov också, och jag ska göra asmycket roligt, skrev nog det igår xD men ändå. ;]
idag på idrotten&hälsan har man fått ta i många killhänder xD , har nämligen fått dansa hela tiden. fast det var ändå ganska så roligt, eftersom vi inte brukar dansa, men skulle helldre hoppat trampett som är så himla roligt :D , fast vi har ändå hållt på med det ganska mycket nu när vi haft redskap, och ja, det var varit jätte roligt :).

nu ska jag nog upp och kolla film, apocalypto, jag och mikaela undrade vad den filmen hette i säkert en kvart, jag undrade och undrade. men sen kom jag på det. xD

ha det bäst!

pusshej
/jennifer

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer