lalalaaaa

heeeej
(mina synonymer börjar ta slut xD )

kollade på melodifestivalen igår, faktiskt ganska bra, det var iaf bättre än förra veckan, och Sanna Nilsens låt blev en favorit, tyckte väldigt mycket om den (:.
men det är klart, osm alla tycker, inklusive mig, BJÖRN GUSTAVSSON är ju bara bäst, så himla rolig. när han skulle flyga med dendär tv-gubben, hahaha, det var förjäkla skoj!

idag ska jag till julia, typ om en minut, jag tror vi ska spela bubble struggle, det är ju roooligt, fast vi suger på det x'D. jaja, får se deras nya hund också. (:

nu ska jag gå!
seeya!
/jennifer

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer