från bad, och roliga simglasögon till kap.

morsningkorsning!
trött, det är jag, som vanligt. efter att ha badat igår med mikaela i borås, sovit över med henne, och sedan gjort engelska i två timmar, då är man lite trött. det handlar inte om mikaela, utan ja, allt typ. ni fattar.

vi somsagt badade igår, och när vi var där, träffade vi någon som jag kände igen, ja, typ en utav mina faddrar, hans systers barn, eller ja, adopterad är hon. ja, förlåt, men hon ser verkligen ut som en kille i ansiktet, och jag sa det till mikaela, att vi typ kände henne. och hon började gapflabba åt henne. och hon såg mig sa mikaela, för jag hade vänt mig om, för att det var så pinsamt, hon pekade och hade sig.
jaja, det var roligt iaf, speciellt när hon satte på sig de roliga simglasögonen ^^.
okej, det var taskigt, men ändå!

sen så skulle jag och mikaela tävla, och när vi hade simamt en längd, 25 m, och jag skulle vända, såhär fräckt, osm alla riktiga simmare gör, men då kom en gubbe, som simmade, och jag åkte på honom, han sa till mig att jag skulle se mig för, och var jätte arg, och jag sa förlåt, och allt, men han brydde sig inte, han bara fortsatte simma. fygud, så pinsamt!

sen gick vi på stan en liten stund. vi gick in på jolina. där vill man ha så himla mycket, men glöm&dröm, trodde jag, eftersom det är så himla dyrt där inne. det var rea, halva priset på "den röda prislappen" , och jag kollade, trodde inte jag skulle hitta någonting där, det är la bara skit som ligger kvar, som ingen vill köpa. men jag hittade ett par replay jeans där, iförsig skulle jag velat ha i en annan färg, mörkblå, eller ljusblå, men grå var väl också bra, det var alltså halva priset på 400, så jag fick dm för 200 kronor! , riktigt bra kap, tycker jag :)

ja, detta kanske inte var det mest roliga inlägg, men var tvungen till att skriva av mig,

ha det bäst!
/jennifer


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer