a long time ago.

goodday!
känns som om det var typ veckor sen jag skrev. men det var det nog inte. har inte kollat förståss, men ändå xD .

lovet gick fort, men det var roligt :) har varit med massa människor. men jag längtar till sommaren, då det är hela 10 veckors lov! det blir "gött mos" som vissa skriver, fattar inte det riktigt. för om det är gött mos, måste ju moset man äter vara gott? tänk om man inte äter mos då. gud vad pucko man är då, och inte känner att det inte är mos man äter. jaja, jag  ver tinte hur människorna tänker. men bara så ni vet, så


Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer