Mysig dag på stan!

Idag har jag shoppat med Mikaela och jag kan säga att det var toppen :D Jag köpte en tröja, leggins och trosor på Gina och eftersom jag hade presentkort där var det ju nästan som gratis. Sen köpte jag även en berlock till mitt Thomas Sabo armband. Det blev en pärlemor pärla eller vad de heter. Lite brunaktig men fin! Sen äntligen köpte jag LOST säsong 4. Måste kolla på den snart! Men jag har min One Tree hill kvar. Hälften faktiskt och det är gött! Appropå film ska vi se "Allt flyter" imorgon. Jag ville egentligen se Australia, men det är inte någon av deras "filmtyp" har jag märkt när de vill se komedier istället ^^ Men det får väl bli bra även om de verkar som alla andra filmer... Vet inte om vi ska äta efteråt eller nåt, men vi får väl se. Jag är inte gjord av pengar ^^ Haha!

Nu ska Mikaela komma snart, för hon ska sova här. Ingen är hemma eftersom mamma och pappa är på fest, och då passade Rasmus på att sova hos en kompis, och hur kul är det att sova själv liksom? Så det ska bli kul det med! Ska intala henne att vi ska kolla på One Tree Hill! :D Men det kommer inte gå, hon kommer somna, defenitivt!


Aja, nu ska jag gå. Ha det bäst sötnosar!
Puss!
/J

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer