Slappardag!

Har nästan bara slappat idag. Tog en paus vid allt TV tittande för att städa. Pappa höll på med badtunnan hela dagen, eller han håller på så då fick jag ta och rycka in  ^^ Jag har kollat klart alla avsnitt av One Tree Hill och jag ska köpa säsong 2 nästa månad! I just have to! Sen har jag kollat hälften av alla avsnitt på LOST med. Jag måste ju säga att det är helknäppt nu, men jag hoppas att man fattar i slutet. För eftersom det var så få avsnitt på denhär serien så jag tror att det är slut nu. Måste kolla klart för att få veta!

Imorgon är det nyår. Allting har gått så otroligt fort. Det här året, ja, allt! Jag kommer ihåg hur jag och Julia skyndade oss med att skriva nyårslöften och det var igår. Okej, det var det inte men ändå ;) Det känns som det! Ska skriva nya imorgon och hoppas att jag uppfyller dem detta året, vilket jag inte gjorde i år. Men det ska det bli ändring på!

Ska väl gå och roa mig med annat nu.

Puss!
 

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer