2008

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Nej, egentligen inte.

2. Höll du några av dina nyårslöften?

Ja, det gjorde jag, men inte alla.

3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?
Nej, så gamla kompisar har jag inte ^^

4. Dog någon som stod dig nära?

Nej, som tur är!

5. Vilka länder besökte du?

Sverige? (a)

6. Är det något du saknar år 2008 som du vill ha år 2009?

Ja, en systemkamera som jag verkligen hoppas att jag får. En kille kanske?^^

7. Vilket datum från år 2008 kommer du alltid att minnas?

Det finns så otroligt många faktiskt så jag vet inte.

8. Vad var din största framgång 2008?

Framgång... Jag vet inte riktigt, för jag har väl inte gjort något "speciellt".

9. Största misstaget?

Att jag är så feg.

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?

Haha, sjuk och sjuk. Bara allmänt sjuk eller så. Jag bröt nästan lillfingret, men det räknas väl inte ;)

11. Bästa köpet?

Ja, kameran köpte jag ju i slutet av 2007, så det räknas ju inte :( Min mobil kanske? Den andra var ju kass! Och jag blir oftast nöjd med allt jag köper!

12. Vad spenderade du mest pengar på?

Kläder? ^^

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?
Fick mycket beröm för att jag tar fina bilder och så. :) Att jag äntligen kommer få gå upp till truppen.

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2008?
James Morrison - You make it real
Nickelback - Gotta be somebody
The Script - The man who can't be moved
Melissa Horn & Lars Winnerbäck - Som jag hade dig förut
Finns otroligt många mer faktiskt.

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?

Gladare tror jag!

16. Vad önskar du att du gjort mer?

Inte varit så feg, och försökt klara av sånt jag trodde jag skulle klara av, men som jag inte gjorde.

17. Vad önskar du att du gjort mindre?

Inte bråkat så mycket med mina vänner.

18. Hur tillbringade du julen?

Med min familj och släkt.

19. Blev du kär i år?

Yes.

20. Hur många one night stands?

Inga!

21. Favoritprogram på TV?

One Tree Hill, Grey´s Anatomy fast jag inte kunde kolla så många avsnitt på grund av gymnastiken, Prison Break fast jag kollade det inte på tv, utan datorn, Desperate housewifes.

22. Hatar du någon nu som du inte hatade i början av året?

Njae, inte direkt.

23. Bästa boken du läste i år?

"The butterfly tatoo". Faktum är att jag inte läste så många böcker, inte vad jag minns i alla fall.

24. Största musikaliska upptäckten?

Nickelback tror jag. Har inte lyssnat på dem så mycket som nu. Melissa Horn också.

25. Något du önskade dig och fick?

Fick väldigt mycket jag önskade mig.

26. Något du önskade dig men inte fick?

Dt var mycket det med... En systemkamera.

27. Bästa film?

"Never back down", "The butterfly effect"

28. Vad gjorde du på din födelsedag 2008?

Bowlade, kollade på Rasmus innebandymatch ^^

29. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?

Ja, vågat mer, presterat mer kanske.

30. Hur skulle du beskriva din stil år 2008?

Mest jeans, utsläppt hår.

31. Vad fick dig att må bra?

Mina vänner och familj. :)

32. Vilken kändis var du mest sugen på?

Chad Michael Murray tror jag, eller om han var så som han är i OTH, så skulle han vara drömkillen för att han bryr sig så mycket och är ja, allmänt underbar där ^^

33. Vem saknade du?

Euhm... Gammelmormor.

34. De bästa nya människorna du träffade?

Asså, nya och nya... Men jag började umgås mer med Amanda, min tredjedelskusin och hon är ju så rolig och underbar, så det var ju riktigt bra. :)

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer