Start all over

Hej!

Nu sitter jag här med blött hår och ska snart gå och fixa mig. Har precis duschat och klockan kvart i tre ska jag in till stan med Erika, Mikaela och nathalie. Vi ska ju se "Allt flyteer". Det ska bli roligt faktiskt :) Men snart är lovet över och allt blir som vanligt. Det är ganska tråkigt att tänka framåt hela tiden. Men det är väl så man måste göra för att kunna planera. På onsdag är det redan nyår och sen väntar ett helt nytt år framför mig. - Och alla andra ofc. Det ska bli roligt att "börja om" igen och man får se vad som väntar en...

Konstig som jag är så längtar jag till julen. Haha, jag vet inte vad det är med mig, men igår blev jag nästan ledsen (inte gråtfärdig, men... xD) över att julen precis är över och det är ett år kvar till nästa jul. Ett år! Ush, så långt fram vill jag inte tänka.

Men nu ska jag gå och blåsa håret så att jag inte ser ut som en skata. Haha ha det bra!

Puss!
/J

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer