Mikaela!

Jag har tänkt på det jag skrev med bra och sämre människor. Jag står för vad jag tycker, det gör jag defenitivt! Men det med dansgolvet, det är ju patetiskt och Mikaela gjorde det, men jag tycker inte att hon är en sämre människa för det eftersom jag syftar på så många andra som har sina mobiler hela tiden. Det är bara vad jag tycker. Och om du läser detta, Mikaela, så säger jag förlåt om du trodde att du var en sämre människa. Förlåt för det! Det borde väl vara jag som står där nere :S Men det är ju bara det att jag tog dig som exempel eftersom du gjorde det och jag tyckte det var över gränsen. Men jag gillar/älskar dig lika mycket för det och jag hoppas att du förlåter mig, för allt det handlade VERKLIGEN inte om dig, bara det som jag precis har skrivit. Förlåt.

Kommentera:

Namn:
Remember me?

E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida:

Kommentar:




JENNIFER KIVINEN
- 17årig fotogalen tjej som älskar att stå bakom kameran.
Jag älskar att fånga ögonblicket och få oförglömliga minnen på bild.Kameran hänger oftast runt halsen och jag älskar nya utmaningar!

Kontakt: [email protected]

Sidan ses bäst i Internet Explorer